25 Aug 2016

Oh Wonder - Lose It



INSTAGRAM Zaczęłam dodawać coraz więcej i częciej na swój profil, także wbijajcie, bo jednak najwięcej zdjęć znajduje się w właśnie tam. Nareszcie można powiedzieć, że jakoś wygląda, poświęcam instagramowi znacznie więcej czasu, nie to co kiedyś. 






Hej Hej Hej :) 
Zdjęcia dzisiaj typowo wakacyjne. Klimatycznie na tle morza w mojej letniej zdobyczy na przecenach, za którą dałam naprawdę niewiele. W tym roku mam dużo szczęścia, mam możliwośći zwiedzać dosłownie przez cały czas. Wakacje jak najbardziej wykorzystane cały czas na wyjazdach, na walizkach :) Praktycznie przez cały sierpień będę 3 dni w domu :D Myślę, że to bardzo dobrze, bo później nie będzie czasu na takie wypady. Ogółem uważam, że podróżowanie to jedna z najlepszych rzeczy w życiu ! Poznawanie nowych miejsc, ludzi i ich kultury, a także możliwość odcięcia się od codziennośći. Wyjazdy zawsze dają mi dużo energii i są dla mnie bardzo inspirujące ! Więcej nie będę się rozpisywać, bo lecę oglądać film hihi ( na to w końcu też trzeba wykorzystać ten czas wolności)! :D Jednak apeluję jak tylko jest możliwość kombinujcie i podróżujcie !  
Mój post jest jeszcze z ostatniego wyjazdu, teraz jestem już w Wiedniu, ale zanim opublikuję wszystko co zdążyłam zrobić jeszcze trochę minie, ale będą posty, dużo postów :D  

ps. Parę dni temu byłam  na Live Festival w Krakowie :D Widziałam na żywo koncerty m.in. Sia, the nbhd i było cudownie ! 























fot. Paulina Bełdzińska
Mój stały fotograf <3 Ostatnimi czasy Paulina stała się nie zastąpiona i robi mi wszystkie zdjęcia, jest w tym naprawdę dobra! Przy okazji moich sesji na bloga Paulina zdecydowanie odkryła ukryty dryg do fotografii, a naprawdę męczę ją tak często, że nie ma wyścia w sumie :D 

wearing:
dress - Zara
shoes - Bershka (już nie pierwszy, nie ostani raz :D)
sunglasses - H&M









3 comments:

  1. mi udało się wyskoczyć na urloop na początku czerwca na zakynthos ;) a tak całe lato do pracy ;(
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ;/ zakynthos jest cudowny miejsce, też bardzo chce ta pojechać ! teraz masz czas by planować coś nowego, możesz odkładać na kolejny wyjazd :D

      Delete
  2. A wiesz byłam w Bułgarii takie tam wakacje xD

    ReplyDelete