9 Aug 2016

NO MORE EXCUSES



Bardzo chciałam opublikować tego posta już od paru dobrych dni, ale słaby dostęp do internetu robi swoje. Jednak też jestem na wakacjach i szczerze bardzo dobrze mi z tym, że jestem raz dziennie na chwilkę na internecie, albo w cale. Wydaje nam się, że to w sumie nic, ale ja już jestem jakiś czas bez śmigającego internetu i czuje, że odpoczęłam.
Odkryłam w sobie miłość do bomberek ( to moja druga dopiero no, ale :D ) Tylko gdy ją zobaczyłam musiałam ją mieć! I wiele przeszłam by ją zdobyć - nie była już dostępna w żadnym sklepie ( ile się najeździłam- to już pominę :P ), ale czego kobieta nie zrobi dla ubrań. Nie zapominajmy o napisie, który totalnie mnie przyciągnął. Moje wymówki tyczą się wszystkiego: jedzenia, sprzątania, nauki itd. Uważam, że nawet podczas wakacji, nie powinniśmy tracić czasu, bo warto go dobrze wykorzystać. Więc teraz postanowienia postanowienia! Oczywiście związane też z blogiem, ale mam dużo materiału i myślę, że jeśli internet pozwoli kolejny post już w tym tygodniu :) 

Zdjęcia wykonałam z nową osobą i uznałam, że to idealny moment by połączyć to z sesją z moją najlepszą przyjaciółką. Sesja planowana i wyczekiwana od dłuższego czasu. Jednak najczęściej za aparatem stała właśnie Paulina, ale na szczęście pojawiła się Kamila, która zrobiła świetną robotę :) Bardzo lubię wszystkie zdjęcia i ciesze się, że udało się je zrobić w zielonym klimacie heh :D Szczególnie cieszę się z tych z Pauliną, bo w końcu mamy porządne zdjęcia razem.Wielkie szczęście, że już ten post się pojawia jupiii ! :D W końcu są tutaj zdjęcia z jedną z najważniejszych osób w moim życiu!  Kamila <3  => https://www.facebook.com/kmakarewiczphotos/?fref=ts





Kilka zdjęć z instagrama => https://www.instagram.com/infinityideass/























































fot. Kamila Makarewicz 
https://www.facebook.com/kmakarewiczphotos/?fref=ts

wearing:
Paulina & Me 
Bomber jacket - BERSHKA 
Dress - BERSHKA
Shoes - CONVERSE




2 comments: