14 Mar 2016

BOMBER JACKET

 





Dzisiejsza stylówka - kurtka bomber, którą można było zobaczyć wielokrotnie na wybiegach i ulicach u fashionistek :) Znamy więc ją od długiego czasu i wciąż uwielbiamy. Łączymy ją różnie, a ja dziasiaj postawiłam na dość elegancką czarną sukienkę z widocznymi wstawkami skóry. Całą stylizację dopełniły też moje nowe całkiem nie śmigane superstary, o których marzyłam nie powiem od kiedy. Postawiłam na sneakersy, które zawsze dają dobry wygląd naszej stylizacji. Udało mi się je ( zresztą bomberkę też ) zdobyć dopiero dzięki konkursowi, w którym wygrałam zakupy z Pauliną Jagodzińską. Myślę, że już niedługo pojawi się coś więcej na ten temat :)



















Klimat zdjęć jest inny, stylówka też jednak myślę, że wszystko razem zgrało się tak jak chciałam :) a było to już drugie podejście do bomberki :P I też cieszę się, że wyczaiłam tą żółtą barierkę, która dała dobry wyraz całości :))) i mówcie jak się podoba :D bajjjj do następnego.








 









                                  fot. Kinga Krzyżyk

wearing :
bomber jacket - TOPSHOP
dress - STRADIVARIUS
shoes - ADIDAS SUPERSTAR

6 comments:

  1. Masz prze cudowne włosy! :) Świetna kurtka,bardzo mi się podoba :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mówiłam juz, ze nie potrzebuję tych butów? A tak poza tym to zdjęcia są super... kompozycja mi się podoba... nie wiem skąd to tłumaczenie na początku.

    ReplyDelete