6 Nov 2015

AUTUMN







Niestety w ostatnim czasie na przeszkodzie do stworzenia posta składajacego się z moich zdjęć stanęło dosłownie wszystko m.in. zbuntowanie się karty pamięci, nie wiadomo dlaczego zachciało jej się sformatowania a używam jej już jakieś 2 lata :D Jednak udało mi się stworzyć coś z czego bardzo się cieszę i na co musze powiedzieć sama długo czekałam  SPECJALNY LINK  !!! taka radość :D








Ostatnie zdjęcia stylizacji publikowałam jakiś czas temu dlaczego też dzisiaj można powiedzieć podwójna stylówka :D










Dzisiaj na zdjęciach mam na sobie jeden z najlepszych nabytków - a mianowicie buty ! Przymierzałam kilka dobrych par butów tego typu i ewidentnie są najwygodniejsze - niech Was obcas nie zmyli ! :D A co najważniejsze są czarne, co pozwala na zestawienie z nimi praktycznie każdego ubrania. Podobne propozycje znajdziecie poniżej :)



                                      fot. Marysia Suchanik :*



wearing:
overcoat- MOHITO
jacket- VERO MODA
shirt- ZARA
scarf- ZARA
pants- PULL&BEAR
bag- MOHITO
shoes- HOUSE

                                                                    











No comments:

Post a Comment