2 Jun 2015

FIRST TIME

Stało się- od dziś zaczynam! Nawet na mnie przyszła pora :D
Jakikolwiek kontakt z aparatem fotograficznym zawsze sprawiał mi ogromną przyjemność. Dlatego od dłuższego czasu chodzę z myślą założenia bloga, więc jestem pełna energii by stworzyć tu coś ciekawego, inspirującego i wartego wrócenia ponownie.
Zdjęcia nie są aktualne, a właściwie bardzo stare ale pomyślałam, że tutaj jest ich miejsce. Sama nie wiem dlaczego ale bardzo lubię te zdjęcia i stylizację. Przede wszystkim mam na sobie najlepsze buty na świecie, conversy na platformie. Ich grubsza podeszwa sprawia, że są bardzo wygodne i dodają szyku każdej stylizacji. Czuć różnice pomiędzy nimi a zwykłymi butami bez podwyższenia. Więc dla osób, które lubią tenisówki, a chciałyby dodać sobie parę centymetrów - polecam właśnie te buty.
AAAaaa szczęśliwa! Zapraszam :*












jacket- Tally Weijl       pants- Pull&Bear       shoes- Converse




   
      

No comments:

Post a Comment